úterý 11. února 2014

Fotostřípky a diplomek

Tento týden mám v práci noční, měla bych se dopoledne vyspat. Včera jsem ale vyskočila z postele už o půl jedenácté (spala jsem asi 3,5 hoďky). Vytáhlo mě sluníčkové počasí. Po snídani jsem tedy narazila své epesní gumové botky do bláta i do vodičky,

a s Filipem jsme se vyrazili procházet, kam jinam než po lukách.
K focení toho zatím moc není. Tenhle kout - Zemanský kopec, jsem fotila a sem na blog umístila už Xkrát.

Místo ledové pochy na bruslení jsou na louce jen ledové střípky.


Nakoukla jsem s foťákem i na zahrádku. Už se začíná jarně probouzet. Kvetou sněženky

i talovíny.

Včera říkala kolegyně, že už tu letos viděla čápy. Že by už byl opravdu konec té nepovedené zimy?

A na závěr ukážu diplomek, který jsem dostala za "lumpačení" u Nattynky . Díky Nattynko.Usmívající se

Přeji vám hezký den.Usmívající se



Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...