čtvrtek 27. února 2014

Jako na houpačce

Po sluníčkovém pondělku si sluníčko dalo pauzu a schovalo se za mraky, počasí k vycházce moc nelákalo. Pošmourno a zakaboněno spíš podporuje jarní únavu a jeden by nejraději hupsnul do měkkoučkých peřin. Přemluvila jsem se, do peřin jsem nehupsla, ale na malou procházku ano.
S Filipem jsme se vydali po louce podél mlýnského náhonu.

Vyfotila jsem staré vykotlané vrby.


Objevila jsem kvetouci orseje. Vloni jsem první kvítka fotila už 7. února.

Ptáčkové přilétají, ať je sluníčkově nebo zakaboněno. Tohle vypadá na nějaký ptačí sněm.

Dneska se opět sluníčko ukázalo. Na vycházce se mi podařilo vyfotit pavouka.

Přeji vám prima páteček.Usmívající se


Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...