neděle 2. února 2014

Dárečky od Aquily a diplomek od Nattynky

Během předvánočního smejčení na mě z jedné skříně vypadla taška plná odlípaných etiket z čajů a vod Aquila. Kdysi jsme je sbírali, nalepovali hvězdičky a vybírali dárečky z kolekcí, ať to byla kolekce Auta či Strašpytlík.
Nejprve jsem tašku i s obsahem chtěla vyhodit. Pak jsem se ale rozhodla hvězdičky vystříhat a nalepit. Bylo jich tolik, že mi to dalo na dvě fleesové deky a dva polštářky z kolekce Letadla.
Dárečky bohužel přišly až po Vánocích. Nevadí! Syn slavil včera narozky, dáreček se hodil.MrkajícíÚžasný

Od Nattynky jsem dostala krásný diplomek za lednové "lumpačení". Bylo to moc zajímavé i poučné lumpačení. Díky, Nattynko.Usmívající se

Přeji vám krásný zbytek neděličky a pohodový vstup do nového týdne.Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...