neděle 23. března 2014

Než se rozpršelo

Prší a prší. Prší už od brzkého rána a déšť přidává na intenzitě. Minulé dny ale byly zcela ve znamení jara. Sluníčko, teploměr šplhal ke dvacítce, jen trochu víc pofukovalo. To nás ale vůbec neodradilo od procházek. Po směně strávené v hale zasmraděné zvulkanizovanými gumovými směsmi, v hluku, je vyvětrání víc než nezbytné.
Fotila jsem včeličky pilně pracující na rozkvetlých kočičkách.


Mám ráda jemná a něžná kvítečka křivatců.

Po Cidlině se projíždí páreček kačen. Tentokrát mi nefrnkly.

Poupátka na větvičkách trnek jsou jen jen rozpuknout

a některá poupátka vykvetla.

Pár větviček jsem si natrhala domů do vázy a takhle mi vykvetly

Z okna kuchně jsem fotila houf špačků na zahradě.

Takhle nakvetlou meruňku mají u sousedů. Fotila jsem ji dnes, už za deštivého počasí.

Zapršet bylo potřeba. Jen aby toho nebylo zas příliš a my neplavali.

Přeji vám krásné a pohodové dny.Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...