pondělí 31. března 2014

Čápi a něco navíc

Ráno jsem si všimla, že po louce špacírují čápi. Rozhodla jsem se jít je obhlídnout z blízka. Cestou jsem vyfotila hyacinty v zahrádce.


Pak jsem objevila kosí hnízdečko s vajíčkem.

a také pár bílých violek.

Takhle krásně je "zaděláno" na špendlíky. Mňam, už se na ně těším!S vyplazeným jazykem

A konečně čápi. Nejprve společné foto,

pak každý sám.


Chci poděkovat všem, kteří si v těchto pěkných jarních dnech uděláte čas, nakouknete ke mně na blog a případně zanecháte komentík. Vždycky mě to mooooc potěší a mooooc si vaší přízně vážím.Usmívající se
Všem vám přeji příjemný start do nového týdne.Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...