pátek 1. srpna 2014

Ibišky

Vloni jsem dostala od kolegyně ibišky. Najednou mí přišla SMSka, 'Chceš venkovní ibišky?' Odpověď: 'Jj.' Za chvíli se přihasila s kbelíkem plným prutů a hlásila: "Tak jsem je vytrhala, mají bílou, růžovou a fialovou barvu. Kbelík vyhoď, stejně teče." A zase odfrčela. Pruty jsem napíchala do hlíny a čekala, co bude. Ujmuly se všechny. A letos začínají kvést. Zatím vykvetl jeden růžový. Takový trochu nedomrlý.

Doufala jsem, že se mezi darovaným ibišky najde i s bílými květy. Ten jsem moc chtěla. A přání se vyplnilo.

Už několik let máme keř s fialovými květy.

Stejný mají i sousedi. Dnes ráno, když jsem přijela z práce, nemohla jsem odtrhnou oči od té náááádherně rozkvetlé kytice v jejich zahrádce, obsypané velkými květy.

Nejen venku, ale i doma kvetou ibišky. V kuchyni na okně vykvetl tento žlutý plnokvětý.

Tak to je naše ibišková plejáda.Usmívající se

Přeji vám báááječný letní víkend.Úžasný




Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...