sobota 16. srpna 2014

Mňamky ze zahrady

Dneska máme u nás počasí jako na houpačce. Chvílí leje jako z konve, chvíli svítí sluníčko jako o závod. Vlastně celý minulý týden byl hodně proměnlivý. Řekla bych, že z celých prázdnin zatím nejdeštivější a nejchladnější. Tedy alespoň u nás.
Dopoledne, za sluníčka, jsem se prošla po zahradě a sklidila trochu úrody.

Opatření proti nenechavým kosákům funguje a já můžu letos poprvé pár borůvek zamrazit. Udělala jsem pribináček podle LH s borůvkami.

Letos mají naše rajčata zvláštní tvary. Některá vypadají spíš jako malé dýně. Podle nápisu na sáčku to měla být rajčata F1.

Zavařená rajčátka v naší spíži nesmí chybět.

Stejně jako okurky.

Houby u nás zatím nerostou, ale Jeník (synovec) přivezl z Vysočiny. Jsou tam s tatikem na žních a prý tam chodí na houby s nůší a kosou.
K obědu byla smaženice a řízečky z hub.

K odpolední kávičce jsem upekla kynuté koláče s jabličkovo-broskvovými povidly.

Doufám, že se počasí umoudří a ještě se vrátí letní sluníčkvé dníky bez deště. Mám totož dovču. Jupíííííí!ÚžasnýÚžasný
Přeji vám krásný a pohodový víkend.Usmívající se


Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...