pondělí 11. srpna 2014

Kuskus s cuketou a slaný dort

Od kolegyně jsem dostala na revanž za švestičky a blumky cuketu. Hledala jsem nějaký nový cuketový receptík a zalíbil se mi kuskus s cuketou a mrkví. Recept, který najdete ZDE, jsem trochu upravila a vzníkla takováhle mňamka.
Do práce ke svačince jsem si k tomu udělala šopský salát (nakrájenou okurku, rajče, cibulovou nať, pažitku lehce zakupnu octem a promíchám s balkánským sýrem). Manžel si to dal jako přílohu k vepřovému na paprice.

Elišky přítel o víkendu slavil narozky, tak mu vyrobila slaný dort. V pátek jsem jí úpekla chlebový korpus a musela jsem odjet do práce. S babi ho pak společnými silami dodělaly. Večer jsem ho už viděla jen vyfocený.

Přeji vám příjemný prázdninový týden.Úžasný

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...