sobota 30. května 2015

Téměř letní vycházka

Uzavírku silnice, tedy absenci aut, jsme s Filipem využili k tomu, že jsme vyrazili po silnici k rybníku za Medřičí a podél Mýnské Javorky, a Filip neusel jít na vodítku. Cestou jsme zcela nečekaně narazili na heřmánek. Vždycky si s sebou na vycházku beru takový menší látkový pytlík. Filip na mě trpělivě čekal, až pytlík naplním.

Šli jsme podél Mlýnské Javorky. Díky rozsáhlému kácení je teď kolem rybníka široká cesta, hotová dálnice.

Na stromě jsem nemohla přehlédnout velké hnízdo. Komu asi patří?

Na jiném stromě zase pokřikoval strakapoud. Někde blízko měl v hnízdečku mladé, slyšela jsem je štěbetat.

I tady bezpochyby někdo bydlí.

Pokus o vyfocení páteříčka moc nevyšel.

A pokus o vyfocení vzdáleného hejna kačen. Teprve doma jsem zjistila, že mezi nimi bylo i pár čejek chocholatých. ..... To jsou ti dva ptáci v popředí.

Letos na motýly moc štěstí nemám. Babočka bodláková (?) se vyhřívala na cestě.

Vypadá to na pěknou úrodu špendlíků. Už se těším!S vyplazeným jazykem

Na louce se ostošest sbíralo seno.

Heřmánek jsem doma rozložila na ošatku a už se suší.

A takhle u nás včera vypadalo nebe po zapadu sluníčka.

Také máte pocit, jakoby venku už vonělo léto?

Přeji vám příjemný víkend.Úžasný


Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...