pátek 8. května 2015

Zašla jsem k rybníku

Původně jsem vlastně jela do lesa, abych zjistila, zda už kvetou konvalinky. Ale je ještě brzo. Vlastně tam nebylo k focení nic zajímavého. Zaujal mě jen tenhle vykotlaný strom. Jak dlouho tam ještě vydží stát?

Navíc se v lese sama bojím, takže jsem otočila kolo k návratu. Cestou domů mi to ale nedalo a zajela jsem k rybníku za Medřičí. Vítali mě černí čápi, kteří mi chvíli kroužili nad hlavou. Ale vyfotit se mi je nepodařilo. Stejně tak volavku, kterou jsem vyplašila na číhané. Divokou kačenu se spoustou maličkých kačenek se mi vyfotit podařilo.

Tuhle vrbu jsem fotila na "nebožtíka" kompakt, ale snímeček se mi stáhnout nepodařilo. Vyfotila jsem si ji tedy znovu, ale už jí chybí větev.

Fotila jsem žáby.

Jsou jich tam snad stovky!

Úplnou náhodou jsem objevila hnízdo moudivláčka. Viděla jsem takové poprvé v životě.

Přeji vám krásný a pohodový prodloužený májový víkend.Úžasný

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...