středa 27. května 2015

Živočichové i rostlinky

Když jsem šla s Filipem na průzkum rozkutaného mostku, vraceli jsme se domů po louce. Pořídila jsem cestou pár snímečků. Dnes je u nás chladno (před chvílí jsem byla zatopit a je to docela příjemné) a pošmourno. Ale ten den bylo slunečno a tepličko.
Na listech stulíků se "opalovaly" žáby.

Na louce kvetly růžovými květy kohoutky luční,

tak jsem si natrhala kytičku do vázy.

Ve vysoké trávě se modraly pomněnky.

Na stéble trávy seděl lumek (snad jsem ho pojmenovala správně),

sameček motýlice

a svoji chvilku si uživaly i mouchy.

Na zahrádce kvete pažitka a její kvítka umí udělat parádu i ve vázičce.

Dneska jsem na záhonku utrhla první letošní jahůdku.S vyplazeným jazykem

Už se těším, až budeme jahůdky mlsat ve velkém.Usmívající se

Přeji vám krásné květnové dníky.Úžasný




Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...