sobota 2. dubna 2016

Jaro v plném proudu

Jaro k nám vtrhlo plnou silou. Ptáci zpívají ostošest, sluníčko krásně svítí a hřeje (včera u nás teploměr ukazoval 17 stupňů), příroda se rychle probouzí. Vyšli jsme si s Filipem k rybníku za Medřič okouknout dymnivky a sasanky.
Vyfotila jsem rašící lístečky na ..... jasanu(?),

"barevné" kočičky,

či kvetoucí křivatce. Mám je ráda pro jejich drobné, něžné kvítky.

Našla jsem trochu podbělu

Sasanky teprve začínají rozkvétat,

zato dymnivky jsou už v plném květu.

Pár bílých jsem si přinesla domů do vázičky.

Byly pěkně vidět zasněžené Krkonoše.

Vyfotila jsem i nějaké živočišky - drozda, probouzejícího se hlemýždě, slunéčko a čmeldu.

Pípálci už staví hnízdečka. U nás zahnízdila kačka a v hnízdečku má pořádnou snůšku vajíček. Napočítali jsme s manželem 14 kousků a to ještě nemusí být konečná.

A nakonec jsem si nechala snímeček západajícího sluníčka.

Přeji vám krásný víkend plný sluníčka a pohody.Úžasný








Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...