úterý 12. dubna 2016

Kytičky, potápky, parohy a další

Po několika deštivých a pošmourných dnech se u nás udělalo krásné jarní odpoledne. Sluníčko, teplíčko, a tak jsem vyrazila ven. Chtěla jsem si ještě nasbírat nějaký podběl. Roste u rybníka Šefarák a pak u rybníka za Medřičí. Cestou jsem pořídila pár jarních snímečků.
Letos prvního motýlka. Babočku.

Hluchavka nachová má moc hezkou barvičků květů.

Bílé fialky

Rozkvétají stromy

Bílá záplava sdmikrásek

U rybníka za Medřičí jsem vyfotila vrbu nad vodou

A také párek potápek roháčů.

Na cestě jsem našla paroh daňka

Podbělu jsem si nakonec donesla docela dost a už se suší

Na zahradě jsem si nasbírala nějaké bylinky - kopřivu, popenec, pažitku, sedmikrásky, pár lístků pampelišky, nať jarní cibulky. A udělala jsem k večeři míchaná vajíčka s jarními bylinkami.S vyplazeným jazykem

Přeji vám krásné a pohodové jarní dníky.Úžasný

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...