pátek 28. října 2016

Dušičková dekorace (homemade)

Každý rok si dělám dušičkovou dekoraci sama (Eliška je mi zdatným pomocníkem). Všude kolem dokola je spousta přírodního materiálu, tak proč utrácet hromadu peněz za dekoraci v obchodu.
Letos jsem dělala jen dva věnečky. Jeden malý, zdobený pouze dřevěnými růžičkami, červenými "korálky" kaliny a nevěstiným závojem.

Druhý je o trochu větší.

S úspěchem se setkala dekorace na polystyrénových táccích. Návod najdete ZDE.


A ze zbytků chvojí jsem ještě napíchala mísu.

Mám hotovo, tak jsem si uvařila kafíčko, pustila si v telce pohádku a užívám si volníčko.

Pokud vyrážíte autem na hřbitovy a na dušičkové návštěvy, bud'te opatrní!

Přeji vám pěkný a pohodový prodloužený víkend.Úžasný



Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...