neděle 2. října 2016

Podzimní všehochuť

Tak co, už jste si odpočali po túrce k Prášilskému jezeru? Ještě ne? Tak si uvařte kafíčko, dejte nožky nahoru a jukněte, jaký snímečkový mišmaš jsem pro vás připravila.
Na tomhle muškátu jsem si trénovala rozostřené pozadí.

Včera jsem fotila "koleje" na nebi a zároven trénovala focení v protisvětle. Než jsem naštelovala foták, "koleje" se rozplynuly.Zamračený

Kvítek hořce

Od sousedky jsem dostala mochyni.

Kromě dýní jsme letos zkusili vypěstovat vodní melouny. Jeden už jsme sklidili a snědli. Byl moc dobrý!S vyplazeným jazykem

Další dva ještě zrají.

Fotila jsem nařádkované mráčky

Babočka sítkovaná na rozchodníku. Má krásnou kresbu na spodní straně křídel.

Přeji vám krásný a pohodový zbytek prvního říjnového víkendu.Úžasný

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...