úterý 18. října 2016

Vydlabaná dýně

Jak už jsem se zmínila, letos se nám docela urodily dýně. Jednu větší (vážila 13 kg) manžel zkusil vyřezat.

Zabýval se tím asi 3 dny. A výsledek? No, já nevím. Jsem z něho trochu rozpačitá.Rozpačitý Netuším, proč dal dovnitř alobal. Netuším, proč uvnitř nesvítí svíčka, ale bílé světlo ze žárovičky.Šlápnul vedle Poznali jste, že se uvnitř svítí?

Takhle "svítí".

No, snad to ještě vylepší!

Ale vydlabanou hmotu jsme rozhodně nevyhodili. Uvařila jsem naši oblíbenou dýnovou polévku se zázvorem podle Vlastíka Harapese.

Jenže dýnové hmoty ještě stále zbylo přes půl kbelíku. Něco jsem dala do mrazáku a zbytek jsem krátce povařila a horké nalila do sklenic.

A co vy? Také už máte vyřezanou dýni? A jak jste využili vydlabanou hmotu?

Přestože počasí je pošmourné, ryze podzimní,
přeji vám prima dníky.Úžasný


Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...