sobota 22. října 2016

Podzimní mix

Počasí posledních dní je u nás jako na houpačce. Hned svítí sluníčko, hned se přiženou mraky a spustí se liják. Dopoledne jsem si vždycky v práci malovala, jak přijedu domů, něco zblajznu, popadnu fot'ák a s Filipem vyrazíme do podzimní přírody. Ale příroda to nakonec zaonačila úplně jinak. Přijela jsem domů, něco zblajzla a ....... začalo pršet! Něco málo snímečků jsem ale přece jen pořídila.
Stále trenuji a piluji znalosti z fotokurzu. Chmel s rozostřeným pozadím.

Tuto zajímavě vybarvenou tykvičku jsem si musela zvěčnit.

Na řece se objevila nová kachnička.

A takhle včera barvilo zapadající sluníčko stromy na zahradě. Dešt'ové mraky ale hrozily!

Nakonec jsem si nechala tohoto krasavce. Jmenuje se sírovec žlutooranžový nebo také chorošovec sírový a na spadlé vrbě svítil do dálky. Mladé plodnice jsou prý jedlé. Občas lituji, že v blízkosti není žádná mykologická poradna. Jen tak podle obrázku si nějak netroufám houbičky zkoušet.

Počasí zatím vypadá slibně, mezi mraky vykukuje sluníčko, tak snad konečně vyrazíme odpoledne s Filipem na podzimní vycházku beze strachu, že cestou promokneme na kost.

Přeji vám krásný a pohodový víkend.Úžasný

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...