sobota 17. června 2017

Poslední vycházka s Filipem

Ve středu jsme si vyšli s Filpem na vycházku k rybníku za Medřičí. Byl krásný, téměř letní den, tak jsme toho využili. Chtěla jsem se také podívat, jestli se k rybníku vrátili černí čápi.
U rybníka bylo krásně.

Fotila jsem motýlky - soumračník

soumračník na květu slézu

babočka bílé c (snad jsem je pojmenovala správně)

Tuhle kytičku jsem viděla poprvé. Určila jsem ji správně jako verbenu (sporýš)???

Černí čápi tam opět lovili papu


Najednou se vznesli a kroužili nad rybníkem


S čápy vzlétly i volavky

Bohužel, byla to poslední vycházka s Fipem. Už když jsme se vraceli domů, přišel mi nějaký unavený. Připisovala jsem to ale jeho věku (už je mu 9,5 roku) a teplému počasí. Jenomže druhý den odpoledne najednou přestal moct na zadní nohy. Pan doktor na veterině zjistil, že Filip má zablokovanou páteř vyhřezlou ploténkou. Dostal několik injekcí, po kterých se zlepšil a od zítra už se bude léčit prášečky. Ale má naordinovaný klidový režim, nesmí chodit, což je pro něho docela problém. Takže takhle lítat hned tak nebude.

Ale já doufám, že se jeho stav zlepší natolik, že budeme moci brzo vyrazit alespoň na krátké vycházky.

Přeji vám příjemný zbytek víkendu.Usmívající se




Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...