čtvrtek 7. dubna 2011

Z archivu

V poslední době nějak nestíhám. Mám novou práci, poprve v životě chodím na směny a zatím jsem se ještě nedostala do toho správného rytmu, ještě jsem to všechno nesladila. Ale řeknu vám, je to změna. Ze školy, kde jsem pracovala jako asistentka pedagoga a teď dělník v lisovně ....... Ale nedá se nic dělat, musím brát co je, vybírat si nemůžu. Léta jsem byla doma, starala se o nemocné rodiče a babičku, během té doby jsem si doplnila vzdělání různými sociálně-pedagogickými kvalifikačními krurzy. Znalosti a dovednosti jsem pak uplatňovala doma při cvičení s taťkou a babičkou, kteří prodělali CMP. Abych doma nezblbla, dělala jsem doprovod a dohled na různých školních a mimoškolních akcích, aktivně jsem se podílela (a podílím dodnes) na organizování různých kulturních akcí v obci. Bohužel, jako praxe je to málo, o práci ve škole jsem přišla. ............. Tak, konec smutnění, hlavní je, že mám alespoň nějakou práci. A jak jsem už předeslala, zatím nemám moc čas na focení a vycházky, zašátrala jsem v archívu a vylovila pár snímečků z minulého týdne, kdy jsem se vypravila s Filipem k rybníku.
Nejprve jsem na odchodu z domu vyfotila poupě magnolie,

cestou k rybníku jsem na příkopě cvakla fialky.

U rybníka jsme potkali ježka

a na stromě nad rybníkem se po okolí rozhlížela volavka.

Začínalo se šeřit a na hladině rybníka se krásně zrcadlilo nebe.


Z oblohy se díval měsíček

Ten den jsem poprve zkoušela vyfotit západající sluníčko.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...