úterý 24. května 2011

Víkend v Krkonoších

Kamarádka mě zlákala k víkendovému pobytu na horách. Přiznám se, že jí to nedalo žádnou práci, protože o "jejich" chaloupce vždycky tak nadšeně a láskyplně vypráví, že jsem to místo chtěla vidět na vlastní oči. Jela jsem vlastně jako náhradník za jejiho manžela, a protože s námi jely ještě kamarádčiny dcery, byla to taková báááječná dámská jízda.

Po pro mě namáhavé cestě, kdy jsem na zádech vláčela jeden obrovský a jeden menší, příruční, batoh jsme se konečně vyštrachaly k chaloupce. Přivítala nás pěkná, jednoduše, ale útulně zařízená roubenka.

Chaloupka leží na západním svahu Velké Úpy na místě zvaném Hlušiny. Z terásky je krásný výhled na protější Pěnkavčí vrch.

Poté, co jsme se ubytovaly a já si se zájmem prohlédla okolí chaloupky, vyšly jsme si na malou túrku do Pece pod Sněžkou. Cestou jsme se kochaly krásnými výhledy po okolních kopcích,

u lanovky na Portážky se pásl nááádherný hřbec, kterého jsem si nemohla nevyfotit,

stejně jako chaloupky pojmenované jako moje děti.

Naskytl se nám i pěkný pohled na Studniční horu se známou sněhovou "mapou Československa".


A pak jsme ho uviděly. 'Boží prst čili hotel Horizont, neklamné znamení, že jsme v cíli naší cesty, v Peci pod Sněžkou.

Další snímečky z našeho báááječného víkendu zase příště.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...