středa 18. května 2011

Další krasavci

Minulý týden jsme museli neplánovaně odjet do Hradce Králové. Manželovi něco spadlo do oka a nešlo to vyndat, takže jsme museli jet do fakultky na oční kliniku, aby mu to ošetřili. Naštěstí jsme nejeli, jako jindy ve dvě ve tři hodiny ráno, ale odpoledne. Vzala jsem s sebou foťák, co kdyby náhodou ........
Cestou tam jsem si všimla, že v několika výbězích se pasou krásní koně. Cestou zpět už byli ustájení ti v Barchově. Ale v Homili se ještě pásli. Nejprve jsem si vyfotila tohoto krasavce.
Dokonce jsem se odvážila nabídnout mu piškoty, které jsem kvůli tomu koupila v Tescu. Po několika oboustranných nesmělých pokusech se zadařilo.




A pak si pro ně přišel pan majitel, aby je na noc odvedl do stáje.


V Měníku bylo focení trochu komplikovanější. Ve výhledu mi bránil hustý smrkový plot, ale nakonec jsem přece jen našla strategické místo, odkud se mi podařilo vyfotit tyhle dva krasavce.


A ještě tyhle dva hnědáky.

Někdy bych se chtěla svézt a vidět, jak vypadá svět z koňského hřbetu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...