sobota 14. května 2011

V pondělí

V pondělí byl krásný sluníčkový den, tak jsem po dlouhé době vyrazila s Filipem na krátkou vycházku. Šli jsme jen po louce, aby se Filďas proběhl a trochu si i zahrabal. Ptáci zpívali jak o život, ale podřilo se mi vyfotit jen jednoho hnízdícího na jasanu, který ještě není olistěný. Zřejmě to je kos nebo spíš paní kosová

a sýkorku, která ve chvíli, kdy jsem stiskla spoušť odlétala. Vypadá to spíš jako strašidlo než sýkorka. Jinak jsou zpěváčci ukrytí v korunách stromů a v listí.

Na sluníčku se vyhřívala dvě slunéčka. Vypadají, jakoby spolu nemluvily.

Na pařezu jsem si vyfotila lákavě vypadající houbičky. Ale vůbec jsem nezjistila, co je to za druh. Možná jsou jedlé a chutné a byly by z nich vynikající řízečky.

A pak jsem to uslyšela! Hrkot a žuchnutí do trávy. Koukám, co se to děje a on chroust. Hrabal se a chramlal v trávě, každou chvíli žuchnul na krovky.
Snímečky chrousta byly poslední, které jsem ten den nafotila, protože už jsme byli téměř doma.

Přeji vám krásný víkend plný pohody a sluníčka.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...