středa 24. července 2013

Snímečková všehochuť

Po dlouhé době jsme si s Filipem udělali vycházku k rybníku za Medřičí. Byla jsem zklamaná. Voda v rybníce špinavá, kolem neposekáno, v některých místech byl cítit nevábný puch. Vždycky jsem tam chodila moc ráda. Jen tak posedět, pokoukat, relaxovat. Byl tam klídek, jen ptáci kolem prozpěvovali, na vodě jsem pozorovala potápky, labutě, lysky, na břehu číhaly volavky, přilétal i černý čáp, u lesa se popásaly srnky. Na jaře jsem tam chodila za dymnivkami a sasankami, na podběl, pak na heřmánek, na černý bez a bezinky, .... Tentokrát nebylo ani možné zastavit se a pořídit nějaký snímeček. Krvelační komáři a ovádi by mě uštípali k smrti.
Přinesla jsem si alespoň dvě peříčka. Vyfotila jsem je až doma.

I ostatní snímečky jsem pořídila doma.
Na zahradě ve větvích stromu kolotal slavík.

Na balkóně mi vykvetla slunečnice.

A takhle dopadlo naše auto po výletě do Rovenska pod Troskami. Na v tu chvíli prázdné čtyřproudovce za Jičínem mě předjela dodávka a schválně mě nabořila. Odnesl to blatník a dveře. Než jsme se nadály, dodávka byla včudu a my nestihly zpozorovat ani fň espézetky.

Mějte se báááječně, užívejte léto a ze svých prázdninových cest se vždy vraťe v pořádku.Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...