sobota 16. listopadu 2013

Háčkované pytlíčky s návodem

Včera jsem se pustila do výroby háčkovaných pytlíčků na mýdlo.
Jak jsem se už několikrát zmiňovala, bez řádného návodu či popisu neuháčkuju ani Ň. Pokud jste na tom taky tak, tady je snímečkový návod, který jsem našla na netu, a podle kterého jsem vyráběla.
Krok 1 - uháčkujeme 2 motivky

Krok 2 - oba motivky k sobě na třech stranách sháčkujeme

Krok 3 - na 4. stranu naháčkujeme v několika kruhových řadách mřížku

Krok 4 - poslední řadou mřížku obháčkujeme

Popis na háčkovaný motivek

A tady výsledek mého včerejšího snažení.

Zatím mám jen dva, ale určitě se ještě dočkají dalších bratříčků. Eli potřebuje něco do tomboly na maturitní ples, se stejnou písničkou přijde po Novém roce i manžel, ten bude potřebovat něco do tomboly na rybářský ples. Ségře jsem objednala zbožíčko z mýdlárny Rubens a tak pytlíček rozhodně také využiju.

Přeji vám prima víkend a tvoření zdar!Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...