středa 30. dubna 2014

Už kvetou konvalinky?

Také se vám zdá, že příroda je letos tak trochu v předstihu? Že všechno kvete dřív? Mně tedy ano. Přestože jinak jezdím do lesa na konvalinky kolem 10. května, letos jsem tam zajela už tento týden.
Bylo krátce po mírném deštíku, ideální čas pro slimáčky.

Bílé polštáře sasanek už jsou pryč, ale nahradily je koberce ptačince.

Takhle vypadá ptačinec zblízka.

I lesní jahůdky jsou v plném květu.

Bílou oživily modrofialové květy zběhovce (snad jsem kytičku určila správně)

a kvítek violky.

Do lesa patří mech. Třeba ploník.

Líbil se mi tenhle "učesaný" pařez.

Detail pařezu.

A jak dopadly konvalinky? Zpočátku to vypadalo dost zoufale,

ale nakonec jsem si přinesla malou kytičku, přestože je teprve konec dubna.

Děvčata, užijte si dnešní večer, přeji vám povedený start a hladké přistání, a zítra nezapomeňte na políbení pod rozkvetlým stromem. Třešeň to asi nebude, ty už jsou letos odkvetlé. Tedy u nás rozhodně.Usmívající se





Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...