sobota 12. února 2011

Sluníčková sobota

     I dnešní den byl u nás jako malovaný. Svítilo sluníčko, modré nebe bylo téměř bez mráčku, tak jsem se rozhodla vyrazit ven. Pobrala jsem nezbytnosti - psa, vodítko, piškoty, telefon, foťák, .... Ještě klika, že mám u bundy téměř bezedné kapsy, jen pes běžel po svých.
     A opět jsme si vyšli po lukách.
louka

Jak je vidět, všude je pořád mokro, proto vyrážím v holinkách. Občas musím projít téměř po kotníky vodou,
voda

místy se drží slabý led.
led 01

     Cestou jsem pozorovala v hustém porostu ptáčky. Jenomže venku se mi nedaří je fotit. Tady je zřejmě hýl. Ale seděl zády, ve výhledu mi překážely větvičky. 
04 hýl

Převládající hnědou barvu oživily červené kuličky kaliny. Ve sluníčku se krásně leskly.
plody kaliny

Toto je pokus vyfotit myší dálnice. Tady byly jejich cestičky nezvykle hluboké a široké.
myší cestičky

A tady je zase krtičina jako hora. Filipovi za ní koukala sotva hlava. Zdrhnul ale dřív, než jsem to stačila vyfotit.
krtičina

Na konec třešnička na dortu. Z louky pod Loučnou Horou se mi naskytl výhled na zasněžené Krkonoše.
Krkonoše

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...