čtvrtek 10. února 2011

Cestáři

     Je to na den přesně 4 týdny, kdy mě upoutal lomoz přicházející z venčí. Zvědavě jsem vykoukla z okna a uviděla cestáře. Zaradovala jsem se, že konečně opraví tu spoustu výtluků. A že jich asi na 100metrovém úseku bylo!
cestáři

Jenomže jsem se šeredě zmýlila! Předjel sice celý arzenál aut a techniky,
cestáři01
naběhla celá četa pracovníků v oranžových oblečcích, ale všechny výtluky přešli jak lány a jali se vyzpravit jen pár děr v zatáčce.
cestáři02

     Dnes mě opět zaujal blížící se lomoz. A oni opět cestáři. Tentokrát nebyli tak vybaveni, chyběl velký náklaďák. I pracovníků bylo míň. Ale díry látali o něco pečlivěji. 

Nejprve je důkladně vymetli,
cestáři03

pak zasypali směsí z pytle,
cestáři04

urovnali nohama, hráběmi, lopatami
cestáři06

a nakonec sem tam přejeli ručním válcem.
cestáři05

A tady je výsledek jejich snažení
cestáři07

No, není to nic moc. Ale proti tomu, co předvedli před měsícem je to neporovnatelné.  Jen nerozumím tomu, proč ty díry nezadělali alespoň takhle už před měsícem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...