pátek 18. února 2011

Labuť

Několik jednobarevných obrázků vyšitých perličkovým stehem jsem tady už ukazovala. Nedávno jsem ale vyštrachala mezi vyšívacími proprietami po babičce tmavě modrou strukturovanou látku. Přemýšlela jsem, jak ji využít. Zkusila jsem vyšít obrázek pro změnu bílou bavlnkou. Je to takový hokus - pokus. Předlohu labutě jsem ještě musela trochu dotvořit. Hotové dílko jsem zarámovala do bílého rámečku a tady je výsledek.
obrázek
Vyšívací látka je přeci jen hrubší, příště budu muset použít na vyšití místo Sněhurky (na panamu vyšívám Perlovkou) moulinku. Chci si totiž vyšít ještě jeden takový obrázek, aby tenhle nevisel na zdi, jako sám voják v poli mezi černobílými výšivkami.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...