pondělí 28. února 2011

To se mi nelíbí!

Už asi měsíc u nás silničáři prořezávají a ořezávají stromy a keře podél silnice. Všechny větve a klestí naházejí na hromady na příkop, velké a silné dřevo rovnou odvezou.
Pak přivezou drtičku na dřevo a ty hromady klestí od silnice poklidí a rozdrtí. A to je právě ten problém! Oni to sesbírají jen tak hala bala a spousta větviček tam zůstane. Hlavně ty píchavé z trnek a šípku.
V pátek jsme se byli s Filipem projít a při cestě domů jsem při scházení ze silnice na louku na jednu takovou větvičku z trnky šlápla! Trn mi projel botou a píchl do chodidla. Bylo to hodně bolestivé!! Ale horší by bylo, kdyby se to stalo Filipovi nebo nějakému dítku! Takový "úklid" se mi tedy pranic nelíbí!!
Další věc, které jsem si všimla. Všechny odpadky poházené po příkopě tam zůstávají!
Proč ti cestáři nemají s sebou nějaký pytel, do kterého by ten svinčík posbírali a odvezli? To za nimi potom ještě někdo další musí jít (chlapi z místních organizací), aby ten svinčík uklidili? Ono se to nedá zvládnout při jednom? To je další věc, která se mi nelíbí!
A do třetice. Na hrázi se přes cestu klonila už od loňska vrba.

Je chválihodné, že ji konečně 'chlapi od obce' pokáceli. Procházet pod ní bylo docela nebezpečné.

Z nahnuté a nebezpečné vrby zbyl na hrázi jen tenhle pořádný pařez.

Ale ouha! Chlapi pěkné, velké silné kusy odvezli, ale zbylo klestí, které se zřejmě nikomu nehodilo!
Proč neuklidili i ty zbylé větve a klestí? To se mi také vůůůbec nelíbí!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...