neděle 12. srpna 2012

Projekt 'Vstupenky'

U Helenky jsem viděla projekt 'Vstupenky', který probíhá na blogu zelenykavalir. Bohužel, všechny vstupenky vyhazuji. Z míst, která jsme navštívili mám leporela a brožované průvodce. Ale jednu vstupenku jsem přece jen vyštrachala. Vzpomněla jsem si, že před lety jsme byli v Praze v Národním divadle. Vstupenku jsem si vlepila do svého čtenářského deníku. A tady je.
Za pár dní vyrážíme na dovolenou, tak určitě nějaké vstupenky budou.Usmívající se
A tímto bych chtěla dát na vědomí děvčatům, blogovým přítelkyním (Marušce - Fukčarince, Helence, Luďce, ...), že od 20. 8. do 25. 8. budeme opět pobývat na chaloupce v Mořkově. Třeba se na nějakém výletě potkáme.Usmívající se

Pohodový nadcházející týden vám všem přeji.Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...