úterý 28. srpna 2012

Projekty 'Vstupenky' a 'Výhled z okna'

Včera večer jsme se vrátili z týdeního pobytu na chaloupce v Mořkově. Dnešek byl tedy ve znamení vybalování, uklízení, praní, .... Stihla jsem i přetáhnout snímečky z foťáku do PC. Ale před tím jsem ještě nafotila vstupenky, které jsem si z dovolené přivezla, abych je ještě přidala do projektu 'Vstupenky' na blogu ZelenéhoKavalíra, jak jsem slíbila.






Na stejném blogu jsem se dočetla o projektu 'Výhled z okna', jehož pravidla najdete ZDE a přikládám snímeček pořízený z okna kuchyně. Miluji tento výhled na ptáčky v zahradě, v korunách stromů i na krmítkách.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...