sobota 18. srpna 2012

Sobotní obídek

Dnešní den je u nás ve znamení balení a příprav na dovču. Obídek byla tedy rychlovka. Obalované šunkové závitky plněné sýrem, smažená jablíčka. Do plátku šunky jsem zabalila kousek tvrdého sýra, obalila v trojobalu a dala smažit. Oloupaná jablíčka, zbavená jádřince a nakrájená na půlměsíčky jsem také obalila v trojobalu a osmažila. Jako přílohu jsem zvolila vařené brambory sypané pažitkou a zeleninku.

Potřebovala jsem se trochu provětrat, dopřát si malý relax, popřemýšlet, co ještě nezapomenout přibalit, ... A prosila mě naše téměř devadesátiletá sousedka, jestli bych jí nepřinesla pár švestek - špendlíků. Tak jsem spojila příjemné s užitečným. Vzala jsem psa, do ruky košíček a foťák a vyrazila na louku. Z pár špendlíků a jablíček jsem pak uvařila trochu kompotu. Zítra se na cestu bude hodit. A zbytek špendlíků jsem odnesla sousedce.

Mějte se báááječně, užívejte zbytek sluníčkového víkendíku a pozor na tropické teploty.Usmívající seUsmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...