úterý 30. června 2015

Volání z díry

Minulý týden jsem si vyšli s Filipem na krátkou procházku po lukách za zahradou. Po chvíli jsem uslyšela pronikavé ptačí volání.
Šla jsem po zvuku a objevila díru v kmenu vrby nad řekou. Hnízdečko strakapouda.

Přiletěl strakapoud, a když mě uviděl, začal se schovávat za kmen stromu.

Zaujala jsem tedy strategicky výhodné místo za topolem s výhledem na hnízdečko a tvářila se, že tam vůbec nejsem. Po chvíli přeletěl strakapoud ke hnízdečku,

z hnízdečka vykoukla hlavička, do zobáčku dostala papu

a strakapoud - rodič zase odletěl. Po chvíli přiletěl znovu (nebo to byl možná druhý rodič) s dalším papu v zobáčku.

Za nějaký den k nám do zahrady přilétli dva strakapoudi. Vypadalo to na rodiče s mládětem, protože jeden toho druhého krmil. Podařilo se mi vyfotit jen oba na jednom stromě.

Přeji vám krásné a pohodové letní dníky.Úžasný

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...