pondělí 24. ledna 2011

Zkouším to znovu

     Milé motalinky - pokušitelky,
už se vám podařilo mě dostrkat k tomu, abych se znovu pokusila o pletení z papíru. Když na vašich blogách vidím, jaké jste šikulky, jakými krásnými a praktickými výrobky z papírových ruliček si zdobíte, krášlíte a zútulňujete bytečky, mnohé jimi obdarováváte své blízké, rozhodla jsem se, že to opět zkusím. Poprvé jsem si pletení vyzkoušela asi před 1,5 rokem, ale po neúspěchu jsem se nějak nemohla odhodlat k dalšímu pletení. Až o víkendu mi to nedalo, nadělala jsem si ruličky a zkusila vyrobit košíček na CD. No, není to žádná sláva, k chlubení to rozhodně není. 
koš CD
      Nejvíc ze všeho se potýkám se zakončením! Vůůůbec se mi nedaří závěrka.  Konce mi trčí do všech světových stran.  Přivítám jakoukoliv radu, zkušenost či názornou ukázku. Díky.
     

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...