středa 18. června 2014

Hmyzáčci a kopretiny

Vypravila jsem se s Filďasem ještě na jednu várku bezových květů a cestou jsem nafotila nějaké hmyzáčky a kopretiny. Tak pokud máte chuť, můžete juknout na snímečky.
Ještě než jsme vyrazili, skočila jsem na zahrádku sesbírt jahody. Na jedné malé nezralé seděl tenhle dlooooouhonohý fešák sekáč.

Na listu kopřivy se opalovalo šídélko

Kněžovka, kněžice .... nikdy nevím, co je správně.Nerozhodný
Asi něco nebo někoho vyhlíží.Smějící se

A tady jeden snímeček pro Marušku Kosáčka.Mrkající Zlatohlávci tmaví - sex v trávě.Smějící se

Na kopretinách pilně pracovaly včeličky

Malou kytičku kopretin jsem přinesla domů. Věnuji ji vám všem, kteří chodíte ke mně na blog. Moc vám za to děkuji a zvlášť vám, kteří tu zanecháte komentík. Mám z ních radost a moc si jich vážím.

Přeji vám pěkný a pohodový den.Usmívající se



Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...