neděle 22. června 2014

Máme další opeřený přírůstek

Během záchranné akce "lejsek", když jsme pátrali v zahradě po lejsčí drobotině, objevila jsem na jabloni kosí hnízdo. Samičku v něm bylo sotva vidět.

Po pár dnech jsem si všimla, že na hnízdečku nikdo nesedí. Požádala jsem manžela, aby mi ke stromu přistavil žebřík, že to prozkoumám. V hnízdečku byla vajíčka a z jednoho už bylo vyklubané miniaturní holátko.

A že jsem baba zvědavá, asi za hodinu jsem se k hnízdečku vyštrachala znovu. ...... A jejda! Právě se klubalo další kosí mimi.

Je 20. června ráno a zbývá jedno vajíčko. Kosí bráškové jako by ho svými neopeřenými tělíčky zahřívali.

Rodiče kdesi poletují a shánějí papu do nenasytných zobáčků.

Dnes je v hnízdečku vylíhnuto všech pět malých kosích brášků.

Přeji vám pohodový nadcházející první letní týden.Úžasný



Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...