čtvrtek 4. listopadu 2010

A zase u Šefaráku

     Přestože dneska u nás nebylo na procházení ideální počasí, Filip nedal jinak, tak jsme vyrazili. Bylo sice zataženo, vypadalo to, že každou chvíli začne pršet, foukal nepříjemný vítr, ale bylo 16°C. Vzala jsem teda psa, foťák, i když jsem nedoufala, že vůbec něco budu fotit, a vyrazili jsme k rybníku Šefarák. 
     Ale když už jsem si ten foťák vzala, nedalo mi to, abych alespoň něco nevyfotila. Vyfotila jsem tu pošmournou náladu u rybníka. Ani se nechce věřit, že snímečky dělí od sebe asi 3 týdny.
úprava

     Ale sem tam se ještě najde krásně vybarvené listí
červená
žlutočervená
Neodolala jsem, pár listu si natrhala a zhotovila si zřejmě poslední podzimní růžičky z listů.
z listů

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...