sobota 6. listopadu 2010

Co to je?

     Už delší dobu se pídím po tom, jak se jmenuje tento keř. Myslela jsem si, že jde o nějaký druh jeřabin nebo jeřábu, ale nenašla jsem žádný s podobnými listy. Proto jsem se rozhodla požádat vás, chytré a zkušené hlavičky. Vyštrachala jsem několik snímečků, které vám snad trochu pomohou v identifikaci.

Zde jsou nejlépe vidět listy a plody.
01jeřab.

A tady je detail. Kuličky jsou lesklé, připomínají rybíz.
jeř.plod

 A takto vypadá keř a plody v zimě
jeř.v zimě
jeř.keř
     Ještě bych možná měla dodat, že jsem tento keř na svých toulkách po okolí neviděla růst nikde jinde, než u našeho rybníku Šefaráku. Je tedy možné, že tam byl uměle vysazený, když rybník asi před 15ti lety vybudovali.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...