pondělí 8. listopadu 2010

Vyšívané obrázky

     Pro mě je nejlepším a nejrychlejším řešením, jak dát své výšivce finální podobu, rámování. A co si budeme povídat, když darujete obrázek, pak přijdete k obdarovanému na návštěvu, hned vidíte, jak si vaší práce a snahy považuje (to podle toho jestli vůbec a kam obrázek umístí  ) a při každé návštěvě se můžete těšit pohledem na svoji práci. 

Tento jeden z mála barevných obrázků je zatím moje poslední zarámované dílko.
vyš.motýl

    Nejraději vyšívám černou bavlnkou na bílý podklad. Vždycky se mi líbily ty černobílé dobové obrázky. Často se objevovaly na porcelánu. 
     Před lety, když se moje sestra zabydlovala v domečku, chtěla jsem ji potěšit něčím originálním.   Tak jsem zkusila vyšít malý obrázek, pak další, další, ..... A časem vznikla malá galerie.

Tady je malá ukázka sestavená z několika narychlo "posbíraných" obrázků po jejim bytě.
vyš.galerie
Obrázky jsou vloženy do fotorámečků o velikosti 10,5 x 15 cm, bonsaj je o trochu větší. I když to na snímku tak nevypadá, všechny jsou vyšity na bílém podkladu. 

     Tady je pár ve fotorámečku o velikosti 10,5 x 15 cm.
pár

     Dívenka ve slamáčku mi dala trochu zabrat! I když se to nezdá, vyšít ozdobu z vlasů nebylo zrovna jednoduché. Dalo fušku neztratit se v předloze a dobře spočítat a vyšít plná políčka, a spočítat a přeskočit správný počet nevyšitých políček.  
dívka v klobouku
    

     K této sedící dámě přibude ještě pán.
sedící dáma
  
     I tento obrázek, ač to tak nevypadá, je vyšitý na bílém podkladu a zarámovaný v bílé paspartě.
mladí milenci

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...