pátek 12. listopadu 2010

Na návštěvě

     Dnes jsem vyrazila navštívit kamarádku do nedaleké Ostroměře (rodiště režiséra Karla Zemana, spisovatele Eduarda Štorcha a dlouholetého ředitele královéhradeckého divadla DRAK Matěje Kopeckého). Byly jsme domluvené, že podnikneme cestu do lesa. Chtěly jsme nasbírat nějaké žaludy, bukvice a nastříhat malinko chvojí na věnečky a vánoční dekoraci. Ale celou noc celkem vydatně pršelo, ani jsem nedoufala, že se do lesa vypravíme. Ovšem během dopoledne se udělalo báááječné sluníčkové počasí, takže jsme nakonec opravdu plán uskutečnily. Pravda, jen z  části. Trošku chvojíčka jsme si nastříhaly, ale po bukvicích a žaludech ani vidu, ani slechu!
Zato jsem ulovila pár snímečků.

     Z lesa byl nádherný výhled na protější podzimně vybarvený chlum osvícený sluníčkem.
pohled přes údolí

    V lese se ve spadaném listí nááádherně vyjímaly mechové polštáře.
mechové polštářky

     Z lesa jsme scházely touto cestou okolo lesní školky. 
cesta z lesa

     Cestou zpět jsme se zašly podívat ke splavu na říčce Javorce.
splav

07 splav

    Nejsem si jistá, ale myslím si, že tady byly nalezeny nějaké zbytky pravěkého osídlení. 
naleziště

     Když jsem před půl druhou odjížděla od kamarádky, bylo už zase zataženo a na přední sklo mi dokonce spadlo pár kapiček deště.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...