pondělí 18. července 2011

Rybízový zákusek

Rybízu máme na zahradě ješt dost, tak jsem upekla perník s rybízem a rybízovou pěnou.

Základní recept na perník: 3 vejce, 250 g cukru, 1 sklenička oleje, 2 lžíce kakaa, 2 lžíce marmelády, 0,5 l mléka, 500 g polohrubé mouky, necelý pr. do pečiva, 1 pr. do perníku.
Suroviny smícháme, těsto vylijeme na vymaštěný a vysypaný plech s vyšším okrajem a pečeme na 175°C.

Já jsem ještě přidala 1 žloutek (bílek jsem si dala stranou na pěnu) a marmeládu jsem nahradila dvěmi hrstěmi omytého a očištěného rybízu. Kakaa jsem dala 1 lžíci. Mléka dávám dle potřeby.

Recept na rybízovou pěnu jsem našla na těchto stánkách.
PŘEJI VÁM DOBROU CHUŤ!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...