středa 29. prosince 2010

Album na rajce.net

     Nějak se mi nahromadily snímečky ptáčků, tak jsem je všechny posbírala a uveřejnila v albu na rajce.net KLIKNI ZDE.
     Dnes a včera jsem nahrála videosekvence. Nahrála jsem sojku na velkém krmítku a strakapouda, jak usilovně klove do zavěšeného loje. Je docela vtipné vidět, jak "vlaje" u krmítka. Videa jsou umístěna na konci  výše zmíněného alba. Včera ale nebylo pěkné počasí, není moc vidět zbarvení strakapouda. Jen nevím, jestli videa budou fungovat. Potěšilo by mě, kdyby jste mi daly do komentíků vědět. Díky.
     A na tomto odkazu KLIKNI ZDE si můžete poslechnout zpěv jednotlivých druhů ptáčků. Stačí jen najít v seznamu druh ptáčka a dole pod seznamem pak kliknout na repráček.


    Dnes přiletěl na jabloň do zahrady hýl. Snímeček není moc kvalitní, protože jsem musela hodně zoomovat a ještě oříznout. A on, místo aby mi zapózovat, tak frnknul! Tak mám jen tenhle jediný snímeček, kde vypadá spíš jako koule, ani zobáček mu není vidět.
hýl

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...