pondělí 13. prosince 2010

Adventní světýlka

     V pátek měla Eliška odpolední paxi, tak jsem jí šla naproti k busu. Vzala jsem foťák, na vodítko Filipa a vyrazili jsme. Při cestě jsem vyfotila smidarskou obecní adventní výzdobu.

Před radnicí na náměstí svítí smrček
stromek před radnicí

Na konci náměstí v parku je barevnými světly ozdobený listnáč
strom v parku

a  to je celá obecní výzdoba.
     Vyfotila jsem také světýlka v zahradách. Tady se mi líbili malí sněhuláčci pod krmítkem u osvětleného stromečku.
sněhuláčci

     A tady jedna z nejpěkněji osvětlených zahrad. Takhle to moc nevypadá, ve skutečnosti je to mnohem hezčí.
zahrada
 Pod modře osvětleným stromem svítí lucernou děda Mráz. Nebo to je skřítek? Musím to ještě řádně omrknout za světla!
děda Mráz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...