úterý 14. prosince 2010

Polabské vánoční trhy

     Tak, jako asi většina z vás, i my jsme se vypravili na vánoční trhy. Přímo na Polabské vánoční trhy do Lysé nad Labem. Je to od nás sice trochu z ruky, ale jezdíme tam nakupovat už několik let. Prodejní místa jsou z větší části umístěna ve třech patrech ohromné haly, tak jsme nemuseli mrznout venku. Vše jsme si mohli prohlédnout pěkně v klidu a teple.
     Sortiment zboží byl rozmanitý, měli tu téměř vše. Přírodní a značkovou kosmetiku, značkové i neznačkové oděvy, keramiku a sklo, domácí zboží železářství U Rottha (formičky, vykrajovátka, zdobničky, formy, ...). šperky, knihy, CD a DVD, vína, mošty, čokolády, domácí uzeninu, záclony a závěsy, ložní prádlo, hračky, koření, čaje a kávu, ... 
     Měla jsem s sebou sice foťák, ale snímečky jsem téměř žádné nepořídila. Nedokázala jsem se postavit ke stánku nebo k pultu a fotit sortiment. I když jsem jinak holka otrlá, tohle mi nějak nešlo! Ale nějaké snímečky jsem přece jen pořídila. Takové spíš neutrální.

     Ve vstupní hale stál obrovský stromek, nijak extra vyzdobený, ale každoročně tam mají živé ovečky. Jejich ohrádka je neustále obležená dětmi i dospělými. 
ovečky v hale

Vstup do jedné z prodejních hal.
vstup do haly

V nejvyšším patře probíhaly módní přehlídky. Viděli jsem jen jednu z nich. A z nabídky bychom si se ségrou určitě vybraly.
01 přehlídka
02 přehlídka

     Potkali jsme i pana Babicu. Byl nepřehlédnutelný, protože téměř všechny lidi převyšoval nejméně o půl hlavy.  

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...