pátek 17. prosince 2010

Mrazivá vycházka

Včerejší krásné počasí mě, stejně jako mnohé z vás, vylákalo na procházku. Nabalila jsem se jako na severní točnu, protože u nás bylo - 11°C, vzala psa a vodítko, telefon a foťák a hurá ven. Po lávce přes mlýnský náhon jsem se opět bála přejít, na rozdíl od Filďase. Ale ten švindloval, zpátky přeběhl po ledě. Mě by led ještě neunesl.

Vzali jsme to tedy po druhé louce. Při oblevě a dešti se tam vytvořila obrovská kaluž. I když se teploty pohybují hluboko pod bodem mrazu i přes den, ještě to nedrží, abychom si s holkama šly zabruslit.
Vzadu, za těmy topoly je chotělský rybník a tam jsme měli namířeno.

Cestou jsem vyfotila Cidlinu.

A podařil se mi parádní fotoúlovek. Vyfotila jsem hýly. Sice až na druhý pokus, protože ten první mi pokazil Filip, když je vyplašil. Tyhle pípálky jsem viděla poprvé v životě. Na krmítko k nám nepřilétají.

A tady houbové kanýrky.

U rybníka jsem vyfotila zasněženou lávku, tentokrát nad zamrzlým náhonem. Ale lávku jsem se přejít bála i tady.
Protože chotělský rybník je chovný, mají zde rybáři zapnuté zařízení na výrobu kyslíku. Ale viděla jsem ho tu nainstalované poprvé.
Cestou zpět se Filďas vymáchal v řece, propadl se pod ním led. Naštěstí hned u břehu. Málem jsem ho přivedla domů mraženého! Snad tu předvánoční koupel neodstůně.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...